Porces regenerowania przekładni kierowniczych

Zużyta przekładnia kierownicza jest bardzo niebezpiecznym zjawiskiem w naszym samochodzie. Elementy podlegające zużyciu potrafią wpływać na układ jezdny, który daje nam znać, że coś jest nie tak swoim nieprecyzyjnym działaniem. W takich wypadkach można jednak uniknąć wymiany całej przekładni. Możemy udać się do firmy, która przeprowadza regenerację przekładni kierowniczych.

Regeneracja przekładni kierowniczej zamiast jej wymiany

regeneracja przekładni kierowniczychJeżeli zauważymy w układzie kierowniczym wyciekający olej, a także fakt, że do przekładni mogła się dostać woda, to najwyższy czas, abyśmy zdecydowali się na odwiedziny warsztatu. Jednak nie musimy od razu planować wymiany podzespołu na nowy. Regeneracja przekładni kierowniczych jest w wielu wypadkach dużo lepszym posunięciem. W znacznym stopniu zmniejsza ona koszty naprawy samochodu, a zregenerowana przekładnia może pracować bezawaryjnie przez bardzo długi czas. Na proces regenerowania składa się przede wszystkim demontaż, ocena zużycia oraz mycie podzespołów. Mechanicy muszą także przeprowadzić niezbędne prace związane ze szlifowaniem oraz malowanie przekładni. Jeżeli tylko w naszej przekładni nie doszło do znacznych uszkodzeń (złamania, zniszczenia gwintu czy uszkodzenia listwy), możemy liczyć na powodzenie procesu regeneracji. Bardzo dobrą informacją dla klientów okres gwarancji na wykonaną usługę, który zazwyczaj wynosi kilkanaście miesięcy, a czasami może być też dłuższy.

Warsztaty wykonujące regenerację przekładni kierowniczych mogą wykonywać swoją usługę na miejscu lub na odległość. Niektóre placówki przyjmują zlecenia na naprawę i zregenerowanie maglownic za pomocą firm kurierskich lub poczty. Jest to niezwykle wygodna metoda transakcji, która nie wymaga wielokilometrowych podróży do warsztatu.